Remélem mindenki emlékszik gyerekkorunk legsötétebb időszakára, amikor a Dragonball betiltásán ment a vita. (Nem pedig az államadósságon...) Ebben az időszakban játszották a Sailormoon-t a Dragonball előtt, és valahogy mindenki talált egy havert, akinek volt húga és nézte. Mert természetesen senki nem nézte csak úgy magától, de persze pontosan tudta mindenki, hogy mi történt benne. Amúgy ÉN se néztem. (Ezüstflitterek segítsetek!)

A sailormoon szereplői nem öregedtek, mert csak fiktív szereplőkről volt szó. Én sajnos öregszem, mert időközben elvégeztem a középiskolát, aztán az egyetemet is.

A kedves olvasó számára joggal felmerülő kérdés a tigrisekkel kapcsolatos. A Viktor ugyanis meglepő dolgokat tud álmodni. Az egyik ilyen álom volt, amikor asszem valami fára mászva késsel irtotta a tigriseket, akik meg akarták enni. Vagy valami ilyesmi. Gondolom majd leírja kommentbe, ha tévedek...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://karoidai.blog.hu/api/trackback/id/tr113375876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sör3000 2011.11.14. 09:32:53

basszus, tényleg volt ilyen álmom:D de a fán ültem és megfolytottam a tigriseket, amik felmásztak...pedig józan voltam álmomban...

FukuzawaYukichi 2011.11.14. 16:31:10

és tán valami foJadékkal foLYtottad meg őket?

k4ppa 2011.11.15. 13:30:13

Ja tényleg. Fojlytotta, nem is késelte... :)
süti beállítások módosítása