k4ppa 2011.09.22. 10:55

Szereplők

TOMI: Én vagyok az alkotó, aki úgy döntött, hogy képregényt rajzol  egyetemi éveiről, amiket a Karoidaion töltött.

Magamról talán csak ennyit: huszonix éves vagyok. Végzettsége szerint japán szakos orientalista. Szakmája szerint tervező-grafikus. Hivatása szerint festő, költő és fénylény. (Még most sem tudom mit kerestem a Karoidaion. Minden esetre vicces volt.) továbbiak

 

 


PETI: Jó barátom, szerzőtárs, akivel együtt tanultam.

Zseniális figura kiemelkedő nyelvtudással, aki napokat tud morfondírozni a tövisszúró gébics japán jelentésén. Szereti a videójátékokat, a könyveket és a japán nyelvű magas-irodalmat, főleg akkor, ha még a japánok sem értik. Ezen kívűl szereti a sört, a piros szimfit és a pizzát. továbbiak

 

 


VIKTOR: Szintén jó barátom, rendkívüli inspirációs forrás.

A maga módján kellemes kombinációja a zsenialitásnak és a zavarosságnak. Karizmatikus figura, akit bárki elsőre megszeret. Méretei és képességei ellenére szerény, önbizalomhiányos. Szintén gyakran húzza rá magát hülyeségekre, ami miatt aztán napokig nem alszik. Kedvenc itala a sör, kedvenc étele is az. Ja itt a blogja. továbbiak

 

 


KAROIDAI: Az ország majdnem egyetlen japánszakja, ahol egyetemi éveimet töltöttem.

A szó, egy igen elcsépelt japán szóviccből származik. 軽い karui szó jelentése: könnyű, egyszerű. A 大 dai, szó, pedig ebben az esetben a daigaku, azaz egyetem rövidítése. Sok mindent tanultam és kaptam ott, és ennek a helynek köszönhetem, hogy japán szakos orientalista lettem, ami azért néha nem volt annyira könnyű. továbbiak

 

 

 


 KAMRA: Budapest egyik teljesen átlagos kocsmája. Nem annyira szutykos, mint a bakegér, de nem annyira épp, mint a Ritz, vagy, mint bármelyik teljesen átlagos Restaurant.

Mivel csupán néhány sarokra található a Karoidaitól, ideális hely a lyukas (vagy teli) órák átvészelésére. Sajnálatos módon a túlságosan baráti árak, és a lehengerlő akciók következtében sokszor találja magát az ember Dementor állapotban. (továbbiak)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://karoidai.blog.hu/api/trackback/id/tr263245385
süti beállítások módosítása