k4ppa 2011.09.23. 09:55

#3 Tomi vagyok

Ezzel egy sorozatot szeretnék elindítani, melyben a különböző szereplők bemutatásra kerülnek. Elsőként persze csak és kizárólag magamról.

Azért is kedves ez a képsor, mert futólag, olyan szereplők is látszódnak rajta, akik csak majd a későbbiek során fognak feltűnni. De ez titok.

 Limitbreak - remélem senkinek sem ismeretlen, aki ismeri az FF bármelyik részét. Röviden kifejtve, ez egy olyan támadás, ami nagyon lassan töltődik be, de rendkívűl nagy erejű. Az FF egyik részében például az egyik játékos keresztül vághatja az ellenfelén az univerzumot. Persze ebbe még nem feltétlenül hal bele az illető...

A bejegyzés trackback címe:

https://karoidai.blog.hu/api/trackback/id/tr353247835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sör3000 2011.09.23. 11:09:30

Haha, mellettem az utolsó kockán az a K?:D

k4ppa 2011.09.23. 11:34:30

Ja ja! :) Majd meglátod mi lesz, ha eljutunk a telepátiáig. :)

sör3000 2011.09.23. 17:17:19

Amúgy nem is akartam írni semmit, de a történelmi jelentőségű első kommentről nem akartam lemaradni.

Gangerli 2011.09.26. 17:39:02

Na mostmár én is itt vagyok. Felsorakozott a csapat.
süti beállítások módosítása